EVENT PLANNING

Heb je binnenkort een communie- of lentefeest, verjaardagsfeest, babyborrel, trouw of bedrijfsfeest op de planning staan, maar vind je de tijd niet om het zelf te organiseren? Dan ben je bij FERM aan het juiste adres. FERM kan je van A tot Z helpen bij de planning van jouw event.

Via een vrijblijvend kennismakingsgesprek horen we eerst en vooral graag wat jullie wensen zijn, welk budget jullie voor ogen hebben, welke stijl jullie in gedachten hebben, maar vooral horen we graag een beetje meer over jullie zelf! Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat jullie feest perfect aansluit bij wie jullie precies zijn of het verhaal dat jullie willen overbrengen. Dat komt bij ons op de eerste plaats bij de uitwerking van jullie feest. Na deze eerste cruciale stap werken wij voor jullie een prijsvoorstel uit. Nadien volgt er een gedetailleerd draaiboek en moodboard en gaan we op zoek naar alle elementen om van jullie feest of event een echt plaatje te maken. Denk hierbij aan locatie, decoratie, meubilair, fotograaf, verlichting, dj, drukwerk, ceremonie, aandenkens … Ook over de op- en afbouw en de coördinatie op de dag zelf hoeven jullie niet na te denken. FERM regelt alles van begin tot einde. We houden ook jullie budget nauwlettend in de gaten en de dag zelf zijn we aanwezig om alles perfect in goede banen te leiden.

Wanneer jullie kiezen voor deze formule, hoeven jullie zich over niks zorgen te maken en wacht er jullie maar 1 taak, GENIETEN.

Let's meet!
event planning
Event planning en styling
kleine volwaardige gerechtjes
Decoratie
Event styling
Event planning en styling

EVENT STYLING

Heb je eerder hulp nodig bij de styling van jouw feest of bedrijfsevent? Ook dan kan FERM je bijstaan met raad en daad! Wij regelen alles wat decoratie, meubilair, bloemen, inrichting … betreft. Wanneer jullie kiezen voor deze formule, willen wij opnieuw dat jullie gasten een WOW-beleving ondervinden en dat ze jullie tijdens het feest komen toefluisteren hoe mooi het feest wel niet aansluit bij jullie eigen persoonlijkheid of uniek verhaal. Ook hier houden we rekening met jullie wensen en budget en start alles met een moodboard.

“Life is a party, dress like it!”

Event styling is all I need!

HOE GAAN WE TE WERK?

Eerst en vooral plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en zodat wij perfect weten wat jullie precies wensen. Dit gesprek kan zowel bij jullie thuis als bij ons in Zwalm plaatsvinden.
Nadat we een beter beeld hebben van wie jullie zijn en welk verhaal jullie willen overbrengen, volgt er een prijsofferte op maat. Van zodra jullie hiermee akkoord gaan, werken wij een gedetailleerd draaiboek en/of moodboard uit afhankelijk van welke service jullie kiezen. Als we ook hier een match hebben, gaan wij op zoek naar de geschikte leveranciers. Denk hierbij aan de locatie, decoratie, bloemen, meubilair, fotograaf, uitnodigingen … Kortom, alles wat jullie wensen en volgens de service die jullie verkiezen.